VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) prodávajícího společnosti SYNERGIQ s.r.o., IČO: 21659745, se sídlem Rohanské nábřeží 671/15, Karlín, 186 00 Praha 8, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, sp zn. C 404701 (dále jen „Poskytovatel“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Smluvních stran vzniklá v souvislosti s uzavřením Smlouvy mezi Poskytovatelem a Uživatelem prostřednictvím webového rozhraní na internetové adrese www.synergiq.cz.

 

1.          VYMEZENÍ POJMŮ

1.1.      Není-li dále v těchto VOP uvedeno jinak, mají definovaná slova a slovní spojení vyskytující se v těchto VOP dále uvedený význam:

Akce” znamená přednášku /seminář na konkrétní téma pořádané Poskytovatelem.

Digitální obsah“ znamená audiovizuální záznamy z Akcí a dalších přednášek a seminářů vytvořených Poskytovatelem, které má Poskytovatel zájem zpřístupnit prostřednictvím Webové stránky Uživatelům, kteří za tento obsah uhradí Poskytovateli Předplatné.

občanský zákoník“ znamená zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

Poskytovatel“ znamená společnost SYNERGIQ s.r.o., IČO: 21659745, se sídlem Rohanské nábřeží 671/15, Karlín, 186 00 Praha 8, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, sp zn. C 404701.

Předplatné“ znamená měsíční předplatné hrazené Uživatelem, které představuje úplatu za zpřístupnění Digitálního obsahu.

Uživatel“ znamená fyzickou osobu, která má zájem s Poskytovatelem uzavřít Smlouvu. Pro účely těchto VOP se Uživatelem rozumí výlučně spotřebitel ve smyslu § 419 občanského zákoníku.

Smlouva“ znamená kupní smlouvu uzavíranou mezi Poskytovatelem a Uživatelem, jejímž předmětem je závazek Poskytovatele dodat Uživateli Zboží a/nebo vstupenky na jím zvolenou Akci, a to v počtu požadovaném Uživatelem a závazek Uživatele uhradit kupní cenu za zboží a/nebo vstupenky.

Smluvní strany“ znamená společně Poskytovatele a Uživatele.

VOP“ znamená tyto všeobecné obchodní podmínky Poskytovatele.

Webová stránka“ je internetová stránka Poskytovatele dostupná na internetové adrese www.synergiq.cz prostřednictvím které dochází k uzavření Smlouvy mezi Uživatelem a Poskytovatelem.

Zboží“ znamená zboží určené k prodeji, které má Uživatel možnost zakoupit od Poskytovatele prostřednictvím Webové stránky.

 

2.          ÚVODNÍ USTANOVENÍ

2.1.      Tyto VOP upravují vzájemná práva a povinnosti Poskytovatele a Uživatele vzniklé na základě nebo v souvislosti se Smlouvou. Tyto VOP upravují způsob uzavření Smlouvy, práva a povinnosti Smluvních stran, úhradu kupní ceny, jakož i další související otázky.

2.2.      Tyto VOP dále upravují práva a povinnosti Smluvních stran při využívání Webové stránky a další související právní vztahy.

2.3.      Ustanovení odchylná od VOP je možné sjednat ve Smlouvě. V takovém případě mají odchylná ujednání ve Smlouvě přednost před ustanoveními VOP.

2.4.      Tyto VOP tvoří nedílnou součást Smlouvy uzavřenou mezi Poskytovatelem a Uživatelem. Uživatel nákupem Zboží a/nebo vstupenek na Akci současně výslovně potvrzuje, že se s těmito VOP seznámil a že bere výslovně na vědomí, že tyto VOP jsou součástí smluvního ujednání mezi jím a Poskytovatelem.

2.5.      Smlouva a VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce.

2.6.      Znění VOP může Poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.

 

3.          POSTUP PŘI UZAVŘENÍ SMLOUVY PŘI NÁKUPU VSTUPENEK NA AKCI

3.1.      Aktuální nabídka jednotlivých Akcí včetně jejich popisu, délky trvání, harmonogramu a maximálního počtu účastníků je dostupná na Webové stránce, na které má Uživatel rovněž možnost zakoupit vstupenky na jím vybranou Akci.

3.2.      Při nákupu vstupenek na konkrétní Akci je Uživatel povinen řídit se pokyny Poskytovatele.

3.3.      Při nákupu vstupenek na konkrétní Akci je Uživatel povinen v objednávkovém formuláři na Webové stránce postupně vyplnit: počet vstupenek, které si přeje koupit, svoji e‑mailovou adresu, údaje o své platební kartě, fakturační údaje, adresu svého bydliště a své telefonní číslo. V rámci potvrzení závazné objednávky při nákupu vstupenek je Uživatel rovněž povinen potvrdit, že se v rámci objednávky seznámil se zněním těchto VOP a že s nimi souhlasí.

3.4.      Smlouva mezi Poskytovatelem a Uživatelem je uzavřena v okamžiku, kdy Uživatel závazně objedná vstupenky na Akci a zaplatí Poskytovateli kupní cenu za vstupenky. Okamžikem zaplacení kupní ceny se rozumí připsání peněžních prostředků na bankovní účet Poskytovatele.

3.5.      Uzavřením Smlouvy Uživatel zároveň prohlašuje, že:

a)          se seznámil se zněním VOP a pro případ, že tak neučinil, nese veškerá rizika a důsledky s tím spojené;

b)          souhlasí s obsahem VOP a zavazuje se jimi řídit;

c)          je plně způsobilý k právnímu jednání;

d)          dosáhl věku minimálně 15 let;

e)          že veškeré údaje, které poskytuje Poskytovateli nebo poskytovateli platebních metod, jsou pravdivé, aktuální, úplné, přesné a správné.

3.6.      Od okamžiku uzavření Smlouvy se Poskytovatel zavazuje bez zbytečného odkladu dodat Uživateli vstupenky.

3.7.      Vstupenky na konkrétní Akcie budou Uživateli dodány v elektronické podobě na e-mailovou adresu uvedenou Uživatelem při nákupu vstupenek.

3.8.      Vstupenky na Akci nejsou zasílány poštou, a to ani na dobírku. Za platnost a pravost vstupenek zakoupených mimo Webovou stránku Poskytovatel neodpovídá.

 

4.          KUPNÍ CENA ZA VSTUPENKY NA AKCE A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1.      Uživatel se zavazuje zaplatit Poskytovateli kupní cenu za vstupenky na Akci ve výši dle aktuálních informací dostupných na Webové stránce v okamžiku objednávky. U každé Akce jsou uvedeny též případné vedlejší poplatky spojené s nákupem vstupenky.

4.2.   Platba za vstupenky je možná pouze platební kartou, která umožňuje provádět nákupy platební kartou přes internet.

4.3.   Poskytovatel nenese odpovědnost za případné náklady Uživatele spojené s nákupem vstupenek vyplývající ze smluvního vztahu Uživatele a banky, která Uživateli vydala platební kartu, případně která vede pro Uživatele bankovní účet.

4.4.      Okamžikem odeslání objednávkového formuláře se Uživatel zavazuje zaplatit Poskytovateli kupní cenu za vstupenky zvolené Akce. Po vyplnění objednávkového formuláře na vstupenky bude Uživatel automaticky přesměrován na platební bránu], prostřednictvím které zaplatí cenu za vstupenky na jím zvolenou Akci.

4.5.      Po řádném přihlášení a úhradě kupní ceny za vstupenky obdrží Uživatel e‑mailovou zprávu s potvrzením o úspěšném provedení úhrady kupní ceny a vstupenky na Akci. Uživatel nemá nárok na dodání vstupenek dříve, než bude uhrazena cena za vstupenky na Akci v plné výši na bankovní účet Poskytovatele.

 

5.          PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN VE VZTAHU K AKCI

5.1.      Poskytovatel je pořadatelem jednotlivých Akcí, na které jsou vstupenky prodávány. Nákupem vstupenky na Akci vzniká právní vztah mezi Uživatelem a Poskytovatelem jako pořadatelem této Akce. Poskytovatel nese odpovědnost za plnění povinností pořadatele Akce, které vyplývají ze smluvního vztahu mezi Uživatelem a Poskytovatelem jako pořadatelem Akce.

5.2.   Uživatel se nákupem vstupenky zavazuje dodržovat pravidla stanovená Poskytovatelem jako pořadatelem Akce. Dále se Uživatel nákupem vstupenky zavazuje podrobit se provoznímu a návštěvnímu řádu místa konání Akce.

5.3.   Poskytovateli jako pořadateli každé Akce je vyhrazeno právo na změnu jejího programu, termínu a místa konání. Nákupem vstupenky bere Uživatel toto právo Poskytovatele jako pořadatele na vědomí.

5.4.      Uživatel zakoupením vstupenek na Akci uděluje svůj výslovný souhlas s tím, že Poskytovatel je oprávněn vyhotovit fotografie a audiovizuální záznamy z Akce pro edukační i marketingové účely, a to bez vzniku nároku Uživatele na odměnu nebo náhradu.

 

6.          REKLAMACE VSTUPENEK NA AKCE

6.1.      Veškeré reklamace vstupenek na Akce zakoupených prostřednictvím Webové stránky se řídí těmito VOP a reklamačním řádem uvedeným v tomto článku 6.

6.2.      Uživatel nemá nárok na výměnu vstupenky. V případě poškození, zničení, ztráty, odcizení či jiného znehodnocení vstupenky nebude vstupenka nahrazována novou a Uživateli nebude poskytnuta náhrada.

6.3.      Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za to, že nebude Uživateli doručena vstupenka z důvodů spočívajících na straně Uživatele, zejména pak z důvodů, že nebude možné vstupenku Uživateli doručit na Uživatelem zadanou e‐mailovou adresu.

6.4.      V případě, že Uživatel neobdržel vstupenku nejpozději do 2 hodin po plném uhrazení kupní ceny, tj. připsání celkové kupní ceny za vstupenky na účet Poskytovatele, je povinen neprodleně, nejpozději však do 48 hodin ode dne uplynutí výše uvedené lhůty k doručení vstupenek, kontaktovat Poskytovatele a oznámit mu, že neobdržel uhrazené vstupenky. Pro tyto účely je Uživatel povinen sdělit Poskytovateli jméno a e‐mail, které uvedl jako kontaktní, resp. identifikační údaje při nákupu vstupenek. V případě, že Poskytovatel zjistí, že vstupenky skutečně nebyly Uživateli doručeny, bude dále postupováno následovně:

a)          Poskytovatel se zavazuje nejpozději do 24 hodin, nejdéle však 1 hodinu před konáním Akce, zaslat Uživateli znovu vstupenky na Uživatelem zadaný e‐mail;

b)          v případě, že již došlo ke konání Akce, zavazuje se Poskytovatel vrátit Uživateli uhrazenou kupní cenu, a to nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění reklamace Uživatelem.

6.5.      V případě, že ze strany Poskytovatele jako pořadatele dojde k úplnému zrušení Akce, bude Uživatel, který Poskytovateli poskytl svůj kontakt (e‐mail, telefon, poštovní adresa, fax apod.), prostřednictvím tohoto kontaktu vyrozuměn o tom, že Akce je zrušena. Poskytovatel neodpovídá Uživateli za to, že jej nebude možno prostřednictvím tohoto kontaktu včas zastihnout anebo pokud Uživatel obdrží včas odeslané vyrozumění o zrušení Akce se zpožděním.

6.6.      Dojde‐li ze strany Poskytovatele jako pořadatele k úplnému zrušení Akce, bude Poskytovatel vracet kupní cenu za vstupenky v plném rozsahu prostřednictvím platební karty, kterou byla provedena úhrada vstupného. K vrácení kupní ceny v plné výši uhrazené Uživatelem dojde nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo ke zrušení Akce.

6.7.      S reklamacemi týkajícími se vstupenek na Akce se Uživatel může obrátit na Poskytovatele prostřednictvím e-mailu na adresu: [•].

 

7.          POSTUP PŘI UZAVŘENÍ SMLOUVY PŘI NÁKUPU ZBOŽÍ

7.1.      Veškerá prezentace Zboží umístěná na Webové stránce je informativního charakteru a Poskytovatel není povinen uzavřít Smlouvu ohledně tohoto Zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. K uzavření Smlouvy nedochází odesláním objednávky Uživatele Poskytovateli. Poskytovatel nejprve zašle Uživateli automaticky generovaný e-mail potvrzující přijetí objednávky a následně po ověření dostupnosti Zboží, případně dalších kritérií rozhodujících pro akceptaci objednávky, zašle Uživateli akceptaci objednávky. Smlouva vzniká okamžikem akceptace objednávky Uživatele Poskytovatelem. Od tohoto momentu vznikají mezi Uživatelem a Poskytovatelem vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny Smlouvou a VOP, které jsou nedílnou součástí této Smlouvy. Uzavření Smlouvy bez sjednání všech jejích náležitostí stanovených občanským zákoníkem je ve smyslu ustanovení § 1726 občanského zákoníku vyloučeno. Poskytovatel dále v souladu s ustanovením § 1740 odst. 3 občanského zákoníku vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.

7.2.      Webové stránky obsahují seznam Zboží nabízeného Poskytovatelem k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného Zboží. Ceny nabízeného Zboží jsou konečné. Poskytovatel není plátcem DPH. Nabídka prodeje Zboží a ceny tohoto Zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na Webových stránkách. Tímto ustanovením není omezena možnost Poskytovatele uzavřít Smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré nabídky prodeje Zboží umístěné na Webových stránkách jsou nezávazné a Poskytovatel není povinen uzavřít Smlouvu ohledně tohoto Zboží, a to v případě vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti Poskytovatele splnit objednávku.

7.3.      Webové stránky obsahují také informace o nákladech spojených s balením a dodáním Zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním Zboží uvedené na Webové stránce platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

7.4.      Pro objednání Zboží vyplní Uživatel objednávkový formulář na Webové stránce. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

a)          objednávaném Zboží (objednávané Zboží vloží Uživatel do elektronického nákupního košíku);

b)          způsobu úhrady kupní ceny Zboží;

c)          požadovaném způsobu doručení objednávaného Zboží;

d)          nákladech spojených s dodáním Zboží; a

e)          Uživateli, tedy e‑mailovou adresu, údaje o platební kartě, fakturační údaje, adresu Uživatelova bydliště a jeho telefonní číslo.

(dále společně jen jako „objednávka“).

7.5.      Před zasláním objednávky Poskytovateli je Uživateli umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky Uživatel vložil, a to i s ohledem na možnost Poskytovatele zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle Uživatel Poskytovateli kliknutím na tlačítko „odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou Poskytovatelem považovány za správné. Poskytovatel neprodleně po obdržení objednávky zašle Uživateli elektronickou poštou potvrzení o přijetí objednávky, a to na e-mailovou adresu Uživatele uvedenou v objednávce.

7.6.      Poskytovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství Zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat Uživatele o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

7.7.      Smlouva mezi Poskytovatelem a Uživatelem je uzavřena akceptací objednávky, jež je Poskytovatelem zaslána Uživateli elektronickou poštou, a to na e-mailovou adresu Uživatele.

7.8.      Uzavřením Smlouvy Uživatel zároveň prohlašuje, že:

a)          se seznámil se zněním VOP a pro případ, že tak neučinil, nese veškerá rizika a důsledky s tím spojené;

b)          souhlasí s obsahem VOP a zavazuje se jimi řídit;

c)          je plně způsobilý k právnímu jednání;

d)          dosáhl věku minimálně 15 let;

e)          že veškeré údaje, které poskytuje Poskytovateli nebo poskytovateli platebních metod, jsou pravdivé, aktuální, úplné, přesné a správné.

7.9.      Uživatel bere na vědomí, že Poskytovatel není povinen uzavřít Smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily Smlouvu (včetně VOP).

 

8.          KUPNÍ CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY PŘI NÁKUPU ZBOŽÍ

8.1.      Kupní cenu za Zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle Smlouvy může Uživatel uhradit Poskytovateli následujícími způsoby:

a)          bezhotovostně platební kartou prostřednictvím internetové platební brány];

b)          bezhotovostně převodem na bankovní účet Poskytovatele.

8.2.      Společně s kupní cenou je Uživatel povinen zaplatit Poskytovateli také náklady spojené s balením a dodáním Zboží. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním Zboží.

8.3.      V případě bezhotovostní platby je závazek Uživatele uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Poskytovatele.

8.4.      Poskytovatel odešle Zboží Uživateli až po splnění povinnosti Uživatele provést platbu a uhradit kupní cenu za Zboží.

8.5.      Případné slevy z ceny Zboží poskytnuté Poskytovatelem Uživateli nelze vzájemně kombinovat.

8.6.      Poskytovatel vystaví ohledně plateb prováděných na základě Smlouvy Uživateli daňový doklad – fakturu. Daňový doklad – fakturu vystaví Poskytovatel Uživateli po uhrazení kupní ceny za Zboží a zašle jej v elektronické podobě na e-mailovou adresu Uživatele nebo jej předá vytištěné při osobním převzetí Zboží Uživateli.

8.7.      Poskytovatel si vyhrazuje vlastnické právo k věci, a proto se Uživatel stane vlastníkem teprve úplným zaplacením kupní ceny. V případě stornování objednávky nebo její části ze strany Uživatele (např. zboží je doprodáno) jsou peníze nebo jejich příslušná část obratem odeslány zpět na číslo účtu, ze kterého byly převedeny, pokud není dohodnuto jinak.

 

9.          PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

9.1.      Uživatel má právo zvolit si v objednávce jeden z následujících způsobů dodání Zboží:

a)          poštou – Balík Do ruky nebo Balík Na poštu nebo Balík Do Balíkovny

b)          kurýrní službou

c)          osobním odběrem v sítí výdejních míst - Zásilkovna.

9.2.      Je-li Poskytovatel podle Smlouvy povinen dodat Zboží na místo určené Uživatelem v objednávce, je Uživatel povinen převzít Zboží při dodání.

9.3.      V případě, že je z důvodů na straně Uživatele nezbytné Zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je Uživatel povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním Zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení Zboží.

9.4.      Při převzetí Zboží od přepravce je Uživatel povinen zkontrolovat neporušenost obalů Zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí Uživatel zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu Uživatel stvrzuje, že zásilka Zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

 

10.       ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY NA KOUPI ZBOŽÍ

10.1.   Uživatel má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku od Smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí Zboží. Odstoupení od Smlouvy musí být Poskytovateli doručeno do čtrnácti (14) dnů od převzetí Zboží, a to prostřednictvím e-mailu na info@synergiq.cz.

10.2.   Uživatel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od Smlouvy na dodávku Zboží upraveného podle přání Uživatele, jakož i Zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, porušil-li Uživatel jejich originální obal.

10.3.   V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 10.1 těchto VOP se Smlouva od počátku ruší. Zboží musí být Poskytovateli vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od Smlouvy Poskytovateli. V případě, že Uživatel poruší povinnost dle předchozí věty, vzniká Poskytovateli nárok na náhradu škody vzniklé porušením povinnosti Uživatele řádně a včas vrátit zboží. Zboží musí být Poskytovateli vráceno nepoškozené a neopotřebené a je-li to možné, v původním obalu.

10.4.   Odstoupí-li Uživatel od Smlouvy, nese Uživatel náklady spojené s navrácením Zboží Poskytovateli.

10.5.   Uživatel odpovídá Poskytovateli za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto Zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Ve lhůtě čtrnácti (14) dnů od vrácení Zboží Uživatelem dle čl. 10.3 je Poskytovatel oprávněn provést přezkoumání vráceného Zboží, zejména za účelem zjištění, zda vrácené Zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno.

10.6.   V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 10.1 těchto VOP vrátí Poskytovatel kupní cenu včetně veškerých nákladů na dodání Uživateli nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od Smlouvy, a to bezhotovostně na účet určený Uživatelem. Jestliže Uživatel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání Zboží, který podnikatel nabízí, vrátí Poskytovatel Uživateli náklady na dodání Zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží. Poskytovatel je po dohodě s Uživatelem oprávněn vrátit kupní cenu v hotovosti již při vrácení Zboží Uživatelem.

10.7.   Uživatele bere na vědomí, že pokud Zboží vrácené Uživatelem bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká Poskytovateli vůči Uživateli nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je Poskytovatel oprávněn jednostranně započíst proti nároku Uživatele na vrácení kupní ceny.

10.8.   Je-li společně se Zbožím poskytnut Uživateli dárek, je darovací smlouva mezi Poskytovatelem a Uživatelem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od Smlouvy Uživatelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a Uživatel je povinen spolu se Zbožím Poskytovateli vrátit i poskytnutý dárek s výjimkou zboží podléhajícího rychlé zkáze nebo již spotřebovaného zboží.

10.9.   Poskytovatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy uzavřené s Uživatelem v těchto případech: Zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele Zboží, resp. není možné dodat Poskytovateli Zboží od dodavatele Poskytovatele za původně udávanou cenu, dále také v případě zjevné chyby v ceně Zboží (tj. ceny zjevně jiné, než je cena pro tento typ/druh Zboží obvyklá), a to e-mailem zaslaným Uživateli.

10.10.Za zjevnou chybu v ceně Zboží je považováno například mylné uvedení prvních tří číslic na místo čtyř, o jednu cifru nižší cenu (např. při udávání ceny „vypadne“ jedna číslice) zjevně nízká cena Zboží (např. o 50% nižší cena, než je pro tento druhy a typ Zboží obvyklé), a jiné zjevné chyby v psaní, zjevné chyby v popisu zboží, obrázku atd. V případě, že tato situace nastane, Poskytovatel bude neprodleně kontaktovat Uživatele za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Uživatel již zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho bankovní účet v nejkratším možném termínu a to do 14 dnů.

 

11.       REKLAMACE (PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ) A ZÁRUKA ZA JAKOST ZBOŽÍ

11.1.   Uživatel je před prvním použitím povinen prostudovat návod k použití či návod na obsluhu a případné záruční podmínky, jsou-li ke Zboží dodány, a následně se těmito informacemi důsledně řídit, v opačném případě se vystavuje nebezpečí, že svým nesprávným užíváním Zboží poškodí a nebude moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti Poskytovatele za vady. Doba pro uplatnění práv z odpovědnosti Poskytovatele za vady začíná běžet převzetím věci Uživatelem.

11.2.   Práva a povinnosti Smluvních stran ohledně odpovědnosti Poskytovatele za vady, včetně záruční odpovědnosti Poskytovatele, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 1914 až § 1925, § 2099 až § 2117, § 2161 až § 2174 občanského zákoníku).

11.3.   Při prodeji spotřebního zboží Uživateli je stanovena doba pro uplatnění práv z vadného plnění v délce trvání 24 měsíců, může však být prohlášením v záručním listě či na jeho obalu stanovena delší. Pokud je tímto způsobem poskytována záruka delší než 24 měsíců, Poskytovatel určí podmínky a rozsah prodloužení záruky formou prohlášení v záručním listě či zvláštními obchodními podmínkami, a není-li tak určeno, uplatní se na vzniklé vady po uplynutí doby 24 měsíců po převzetí Zboží ustanovení občanského zákoníku o záruce za jakost.

11.4.   Odpovědnost Poskytovatele za vady se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Na žádost Uživatele je Poskytovatel povinen vystavit potvrzení v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění.

11.5.   Poskytovatel odpovídá Uživateli za to, že Zboží je ve shodě se Smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou se Smlouvou se rozumí, že Zboží má jakost a užitné vlastnosti Smlouvou požadované Poskytovatelem, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který Poskytovatel pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

11.6.   V případě, že Zboží při převzetí Uživatelem není ve shodě se Smlouvou, má Uživatel právo na to, aby Poskytovatel bezplatně a bez zbytečného odkladu Zboží uvedl do stavu odpovídajícího Smlouvě. To neplatí, pokud Uživatel před převzetím Zboží o rozporu se Smlouvou věděl nebo rozpor se Smlouvou sám způsobil. Rozpor se Smlouvou, který se projeví během šesti (6) měsíců ode dne převzetí Zboží, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

11.7.   Uživatel má při uplatnění práv z vadného plnění tato práva:

a)     právo na bezplatnou opravu Zboží;

b)     právo na dodání nového Zboží nebo výměnu jeho součásti, přičemž je toto právo možné uplatnit tehdy, je-li dodání nového Zboží nebo jeho součásti přiměřeným řešením reklamace s ohledem na povahu vady. Přiměřenost se pro tyto účely posuzuje například tím, že vadu nelze odstranit opravou, nebo se taková oprava jeví jako finančně nebo časově neekonomické řešení. Právo na dodání nového Zboží nebo výměnu jeho součásti má Uživatel rovněž tehdy, pokud jde o vadu odstranitelnou, ovšem Zboží nelze pro opakovaný výskyt vady (po opravě – tj. vyskytne-li se stejná vada se stejnými projevy celkem třikrát a taková vada byla alespoň dvakrát opravena) nebo pro větší počet vad řádně užívat;

c)     právo na odstoupení od Smlouvy – lze využít tehdy, není-li možné Zboží opravit a není-li možné ani dodání nového Zboží nebo výměna jeho součásti. Dále je možné toto právo využít tehdy, pokud má Zboží větší počet vad, nebo jej nelze pro opakovaný výskyt vady po opravě řádně užívat;

d)     neodstoupí-li Uživatel od Smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového Zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu Zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Uživatel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Poskytovatel nemůže dodat nové Zboží bez vad, vyměnit jeho součást nebo Zboží opravit, jakož i v případě, že Poskytovatel nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Uživateli způsobilo značné obtíže.

11.8.   Nejde-li o Zboží, které se rychle kazí nebo o věci použité, odpovídá Poskytovatel za vady, které se projeví jako rozpor se Smlouvou po převzetí věci v záruční době (záruka). 

11.9.   Práva Uživatele vyplývající z odpovědnosti Poskytovatele za vady, včetně záruční odpovědnosti Poskytovatele, uplatňuje Uživatel u Poskytovatele písemně na adresu Poskytovatele či e-mailem na info@synergiq.cz.

 

12.       PODMÍNKY ZPŘÍSTUPNĚNÍ DIGITÁLNÍHO OBSAHU A PŘEDPLATNÉ

12.1.   Tento článek 12 VOP upravuje specifická práva a povinnosti Smluvních stran v souvislosti se zpřístupněním Digitálního obsahu Uživatelům Poskytovatelem a platbou Předplatného.

12.2.   Odběrem se rozumí zpřístupnění Digitálního obsahu Uživateli prostřednictvím Webové stránky.

12.3.   V případě zpřístupnění Digitálního obsahu je smlouva mezi Poskytovatelem a Uživatelem uzavřena v okamžiku, kdy se Uživatel závazně přihlásí k odběru Digitálního obsahu Poskytovatele prostřednictvím objednávkového formuláře a zaplatí Poskytovateli Předplatné.

12.4.   Aktuální výše a způsob placení Předplatného jsou uvedeny na Webové stránce. Předplatné je Uživatelem placeno vždy na následující kalendářní měsíc, přičemž k odečtení příslušné finanční částky z bankovního účtu Uživatele dochází po dobu trvání Předplatného automaticky.

12.5.   Výše Předplatného může být Poskytovatelem měněna s tím, že o této skutečnosti je povinen Uživatele vždy řádně a včas vyrozumět tak, aby měl možnost ukončit odběr Digitálního obsahu bez nutnosti hradit Předplatné na další kalendářní měsíc.

12.6.   Uživatel má možnost ukončit odběr Digitálního obsahu kdykoli za dobu jeho trvání. V případě žádosti o ukončení odběr Digitálního obsahu před koncem příslušného kalendářního měsíce nevzniká Poskytovateli povinnost vracet Uživateli poměrnou část zaplaceného Předplatného.

12.7.   Uživatel bere na vědomí, že Poskytovatel negarantuje množství měsíčně zpřístupněného Digitálního obsahu.

12.8.   Uživatel jako objednatel nemůže odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu dle § 1837 občanského zákoníku, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem Uživatele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a Poskytovatel před uzavřením smlouvy sdělil Uživateli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy. Poskytovatel tímto informuje Uživatele, že v případě jím uzavírané smlouvy o dodání digitálního obsahu výslovně souhlasí s tím, že mu bude Digitální obsah zpřístupněn (dodán) před uplynutím lhůty pro odstoupení od této smlouvy. Uživatel tak výslovně souhlasí s tím, že nemůže od smlouvy o dodání digitálního obsahu odstoupit, neboť je Uživateli Digitální obsah zpřístupněn ihned, jakmile dojde k řádnému uzavření smlouvy o dodání digitálního obsahu.

12.9.   Veškerý Digitální obsah, který je zpřístupněn Uživateli, je výlučným majetkem Poskytovatele. Uživatel se zavazuje k tomu, že nebude Digitální obsah šířit ani nikterak umožňovat jeho shlédnutí třetím osobám.

 

13.       DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

13.1.   Uživatel bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného Zboží) jsou chráněny autorským právem. Uživatel se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.

13.2.   Uživatel není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků Poskytovatele a který je v souladu s jeho určením.

13.3.   Uživatel bere na vědomí, že Poskytovatel nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do Webové stránky nebo v důsledku užití Webové stránky v rozporu s jejím určením.

 

14.       OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

14.1.   Poskytovatel při zpracování osobních údajů Uživatelů postupuje zásadně v souladu s obecně závaznými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

14.2.   Kompletní informace o zpracování osobních údajů Uživatelů ze strany Poskytovatele jsou vždy přístupné na internetových stránkách zde.

 

15.       MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

15.1.    Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č. 634/1992, o ochraně spotřebitele, v platném znění sděluje Poskytovatel, že s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se Uživatel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost Uživatele – spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.

15.2.    K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, internetová adresa: http://www.coi.cz.

 

16.       ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

16.1.   Pokud vztah související s užitím Webové stránky nebo právní vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak Smluvní strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva Uživatele jakožto spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

16.2.   Poskytovatel je oprávněn k prodeji Zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost Poskytovatele nepodléhá jinému povolení. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.

16.3.   Je-li některé ustanovení VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stanou, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Jakékoliv změny či doplňky Smlouvy a VOP vyžadují písemnou formu.

16.4.   Smlouva včetně VOP je archivována Poskytovatelem v elektronické podobě.

16.5.   Tyto VOP jsou platné a účinné od 9.9.2024.